güzel zamanlardı ya da öyle sanıyorum
öyle bir şeydi işte, kimin umurunda.
ben iyi bir insandım ya.

Anonim sordu

səni səvirem

siktir

Şu özel gün, önemli gün zırvalıkları bildiğin ’ duyarlıyım işte bakın, tepkimi gösteriyorum ’ olayı için sanırım.
Olum dünyadaki tüm sistem ’ sen vicdanlısın koçum, duyarlısın, yaparsın aslanım, iyi bi insansın sen, affedilirsin be olum ’ diyor sanki.
Uyutmanın en kolay yolu öyle değil mi?

Anonim sordu

sen nasıl tatlısın böyle

Anonim sordu

sana nefret kusmaya gelmiştim. ask yerine şiire tıklamışım. bunlar ne diye bi baktım. çaksel okuyormuşsun. yumuşadım gidiyorum. allaha emanet.

http://www.youtube.com/watch?v=B4GeEXHUiXQ
yeni uyandım. olum manyak mısın söveceksen söversin. niye insan gibi insanlarla iletişimim olmamış benim amk. adam gibi küfür bile yiyemiyom.

dizinin adı ‘utopia’. bağaaa göre underrated denilen daş gibin dizi.
bi bok anlamıyorsunuz, sonra anladığınızı zannedip yine şaşırtıyor.
olum dizi her bölüm şaşırtıyor lan.
hani ters köşe falan da yapmıyor herifler, bildiğin sen kafandakini beyin mi zannediyon yarram diyor.;
izleyin. kan falan var bol bol. 
haa unutmadan, dizinin neredeyse her sahnesi öylesine mükemmel ki. yok yani konuyu falan siktir et, sesi kapat, altyazıyı bilmemneyi kapa öyle izle, keyiften dört köşe olursun.

ve tabi ‘ where is jessica hyde? ‘

izleyin lan, güzel dizi. kitaptan falan uyarlanmış.50 dakika gerdek gecesi konulu bi bölüm izleyip bu kadar keyif alacağımı düşünmezdim.

izleyin lan, güzel dizi. kitaptan falan uyarlanmış.
50 dakika gerdek gecesi konulu bi bölüm izleyip bu kadar keyif alacağımı düşünmezdim.

Yüksek çözünürlükte görüntüle

arada diyorum ‘olum keşke liseyi insan gibi gidip okulda falan bitirseydin’ sonra bakıyorum o toplu taşıma araçlarını görünce midem kalkıyor.
baya mantıklı tercihlerim olmuş benim.
olsun şimdi yarak gibi 4 sene ingilizce bölüm okicam. böyle deyince baya girmiş bana lan.

tapınılmak için yaşıyoruz lan, tuhaf.

Anonim sordu

ne alaka amk senden daha fazla okuduğuma eminim ben -.-

olum sen yanlış anladın olayı. nys. bi işe yarasaydılar bari :s

Anonim sordu

bilim tanrının yokluğunu kanıtlamıyor onu gereksiz kılıyor. yani sen çok gereksiz bi insansın amk. - frida kahlo. lan acaba tanıdın mı beni. korkuyom.yok lan mümkün değil :))))

olum sen çok yanlış geliyon gibi bi his var içimde.
iki kitap oku, bi belgesel la ._.

Anonim sordu

Bence sen bokların en güzelisin

._.

çok boktan şeyleriz lan.

Anonim sordu

davutun yıldızı da alinin kapısı da götüne girsin -merkür sakjbfkjas böyle kendine isim vermek süper bi şi lan. -frida kahlo. -freud. neblim sakjfbasjh. yine ben.

8)